مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-27سياسي

عزم جدی در میان مسئولان برای حل مشکلات وجود ندارد


امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه علت گرانی اقلام اساسی آمریکا نیست، گفت: عزم جدی در میان مدیران برای حل مشکلات وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان پرداخت و عنوان کرد: چند نکته اساسی در پیام کوتاه اما عمیق و ژرف رهبر معظم انقلاب وجود دارد که باید مورد توجه و درس آموزی قرار بگیرد.

باقری با بیان اینکه بسیج یادگار ارزشمند امام راحل است، گفت: انقلاب و تشکیلات انقلابی ما مدیون و مرهون امام خمینی (ره) و استمرار آن با خون شهدای گرانقدر است و باید قدردان این نعمت ها باشیم و با خدمت خالصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز و شریف ایران دین خود را ادا کنیم.

امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه رهبری بسیج را یک ذخیره و گنجینه معرفی کردند، تصریح کرد: این نشان از ارزش والای بسیج دارد که به عنوان دست قدرتمند و بازوی توانمند در همه صحنه های سخت و نرم و در همه حوادث و بزنگاه ها به یاری انقلاب اسلامی ما شتافته است.

وی همچنین به ضرورت هوشیاری و آگاهی بسیجیان در مقابله با نقشه های دشمنان و ابطال آن بر اساس بصیرت و معرفت و شناخت بالای سیاسی تأکید کرد و افزود: در این دوران حساس و پیچیده توجه به حقایق و شناخت حق از مهمترین وظایف بسیج و بسیجیان برای مقابله با توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان به خصوص استکبار جهانی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی در میان مسئولان برای حل مشکلات وجود ندارد

عزم جدی در میان مسئولان برای حل مشکلات وجود ندارد