مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 11:002020-11-27اجتماعي

بارش برف و باران در اغلب استان ها/ تهران برفی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان، اظهار کرد: از امروز (7 آذر) تا روز یکشنبه (9 آذر) با گذر نامتناوب امواج کم دامنه از تراز میانی جو همراه با ریزش هوای سرد شمالی، - مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در بیشتر استان های کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان، اظهار کرد: از امروز (7 آذر) تا روز یکشنبه (9 آذر) با گذر نامتناوب امواج کم دامنه از تراز میانی جو همراه با ریزش هوای سرد شمالی، طی روز های آینده در نیمه غربی و استان های واقع در سواحل دریای خزر شاهد بارش خواهیم بود که بارش در شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی عمدتاً به صورت برف خواهد بود.

وی در ادامه گفت: امروز (7 آذر) بارش برف و باران در استان های لرستان، کردستان، زنجان، قزوین، البرز، گیلان، مازندران، گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، جنوب استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، شمال استان های تهران، خراسان شمالی و سمنان پیش بینی می شود.

ضیاییان افزود: امروز (7 آذر) وقوع رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق در استان های خوزستان، بوشهر، فارس، ایلام، غرب استان های یزد، کرمان و اصفهان و بارش پراکنده در استان های همدان، خراسان رضوی، مرکزی، قم و تهران دور از انتظار نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران در اغلب استان ها/ تهران برفی می شود

بارش برف و باران در اغلب استان ها/ تهران برفی می شود