مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 10:502020-11-27اقتصادي

توضیح جهاد کشاورزی قزوین در خصوص گزارش ایسنا


به دنبال انتشار گزارشی در خبرگزاری ایسنا قزوین با عنوان «تقدیر از رییس جهاد کشاورزی قزوین همزمان با افزایش قیمت مرغ!» روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین توضیحاتی را به ایسنا ارائه کرد.

- ایسنا/قزوین به دنبال انتشار گزارشی در خبرگزاری ایسنا قزوین با عنوان تقدیر از رییس جهاد کشاورزی قزوین همزمان با افزایش قیمت مرغ! روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین توضیحاتی را به ایسنا ارائه کرد.

قیمت مصوب برای مرغ از سوی ستاد تنظیم بازار کشور در تابستان سال 1399 اعلام شد اما قیمت تمام شده واقعی نبود و نارضایتی مرغداران و همچنین کاهش میزان جوجه ریزی را در سایر استان های کشور و همچنین استان های همجوار قزوین درپی داشت.

علی رغم کاهش میزان جوجه ریزی در سایر استان ها با تدابیر اتخاذ شده از سوی استاندار قزوین و همچنین سازمان جهاد کشاورزی استان با وجود تمامی مشکلات به وجود آمده درخصوص کمبود شدید و مشکلات تأمین نهاده، افزایش قیمت سایر مولفه های تولیدی از قبیل قیمت واکسن، دارو و نیروی کار، افزایش قیمت کرایه های حمل (گاهاً تا سه برابر قیمت مصوب)، افزایش قیمت نهاده های دامی بر اساس مصوبه تنظیم بازار، تا پایان آبان ماه سال جاری میزان جوجه ریزی استان قزوین نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان 8 درصد افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح جهاد کشاورزی قزوین در خصوص گزارش ایسنا

توضیح جهاد کشاورزی قزوین در خصوص گزارش ایسنا