مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-27سياسي

مردم خواستار نظارت مجلس بر مسائل اقتصادی جامعه هستند


امام جمعه رشت، بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را مربوط به نبود نظارت ها دانست و اظهار کرد: مردم خواستار نظارت مجلس بر مسائل اقتصادی جامعه هستند.

- ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را مربوط به نبود نظارت ها دانست و اظهار کرد: مردم خواستار نظارت مجلس بر مسائل اقتصادی جامعه هستند.

آیت الله رسول فلاحتی در پیام جمعه این هفته که بدون مستمع برگزار شد، با اشاره به تعطیلی نمازهای جمعه به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: نماز جمعه حلقه وصل مردم با نظام است؛ بنابراین در این ایام مطالب نمازجمعه را در قالب پیام جمعه برای مردم مومن و ولایتمدار عرض می کنم.

وی با تبریک هفتم آذر روز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اضافه کرد: یاد و خاطره شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی می داریم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دهم آذرماه مصادف با سالروز شهادت آیت الله سیدحسن مدرس است، خاطرنشان کرد: نام شهید مدرس مانند خورشیدی در تاریخ ایران می درخشد و این روز را به نام روز مجلس شورای اسلامی نامگذاری کردند.

آیت الله فلاحتی به اهمیت جایگاه مجلس از دیدگاه امام(ره) اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی دو وظیفه تقنین قوانین و نظارت بر حسن اجرای قوانین را به عهده دارند و این امور برای کشور راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم خواستار نظارت مجلس بر مسائل اقتصادی جامعه هستند

مردم خواستار نظارت مجلس بر مسائل اقتصادی جامعه هستند