مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 10:202020-11-27سياسي

افزایش قیمت مرغ و کمیاب شدن روغن در کشور غیرقابل توجیه است


امام جمعه آستانه اشرفیه با انتقاد نسبت به گرانی های کالاهای اساسی مثل مرغ و روغن در کشور گفت: مسؤولان می توانستند با رصد بازار و برنامه ریزی های صورت گرفته قبل از افزایش قیمت مرغ و روغن از این اتفاق جلوگیری می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، حجت الاسلام والمسلمین احمد طیبی در پیام جمعه خود با بیان اینکه عدم پذیرش باخت توسط ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری نشان دهنده به ذلت رسیدن آمریکا در مجامع بین المللی است، اظهار کرد: علیرغم اینکه چندین هفته از پیروزی جوبایدن در انتخابات آمریکا می گذرد ولی رییس جمهور فعلی امریکا باخت در انتخابات را قبول نکرده و ادعا تقلب گسترده می کند که این امر نشان دهنده اوج ذلت در این کشور مستکبر است لذا از تمامی مسؤولان درخواست دارم در این شرایط صحبت از مذاکره نکنند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی که در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار شد، گفت: کشور در شرایط سخت اقتصادی به سر برده و در جلسه ای که میان سران سه قوه، وزvhی اقتصادی برگزار شد، رهبر معظم انقلاب به حل مشکلات اقتصادی با داشتن برنامه کوتاه مدت تأکید کردند که امیدوارم به آن توجه شود.

امام جمعه آستانه اشرفیه یکی از نکات مهم مطرح شده توسط مقام معظم رهبری در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی تصریح کرد: عده ای از مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت مرغ و کمیاب شدن روغن در کشور غیرقابل توجیه است

افزایش قیمت مرغ و کمیاب شدن روغن در کشور غیرقابل توجیه است