مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 08:552020-11-27سياسي

پول خوشبختی می آورد یا نه/ آیا ملاک اول ازدواجمان را ثروت قرار دهیم؟


تعداد زیادی خانم یا آقا را دیدم که به دلیل ثروت یا زیبایی و حتی اعتبار دیگری با هم ازدواج کردند و در یک مدت کوتاه به بن بست رسیدند چرا که سنگ بنای اولویتشان از ابتدا اشتباه بود.

- گروه خانواده: ثروت ، مال و دارایی مادی یکی از مسائلی است که همیشه از فاکتورهای اصلی در گزینش بسیاری از همسران بوده است حال در این طیف یکی کمتر و دیگری بیشتر بدان اهمیت داده است، البته توجه بدان تا جایی که به عنوان یک هدف و انگیزه برای ازدواج محسوب نشود، نه تنها ایرادی ندارد بلکه لازم و ضروری است، منتها این روزها در جامعه شاهد جوانانی هستیم که تنها انگیزه و فاکتورشان برای ازدواج ثروت و پول طرف مقابل است.

برخی پسران این روزها در جامعه خواهان ازدواج با دختران یا بانوان ثروتمند هستند و دختران نیز طرفدار ازدواج با مردانی ثروتمند هستند، به دور از ارزش گذاری این دست ازدواج ها که اصلا از سوی روانشناسان و مشاوران خانواده به دلائل مختلف مورد تأیید نیست، تصمیم داریم به این پرسش قدیمی و البته کلیشه ای به نظر خیلی ها پاسخ دهیم که آیا ثروت، خوشبختی می آورد؟ پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) فرمودند: تنها به منظور دستیابی به ثروت، زیبایی، حسب و نسب و لذتجویی ازدواج نکن، بر تو لازم است با دیندار ازدواج کنی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول خوشبختی می آورد یا نه/ آیا ملاک اول ازدواجمان را ثروت قرار دهیم؟

پول خوشبختی می آورد یا نه/ آیا ملاک اول ازدواجمان را ثروت قرار دهیم؟