مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 08:552020-11-27سياسي

گره زدن مشکلات داخل به بیرون از کشور، تدبیر نیست


چه تدبیری است که زندگی مردم فلج بشود و آقایان حاضر باشند امور کشور را به دشمن گره بزنند و این همه تبعات برای کشور و مردم به وجود بیاید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد پیش از ظهر امروز حجت الاسلام محمدعلی نکونام در پیام جمعه گفت: با توجه به شرایط سخت کرونا یی و محدودیت های وافر اجتماعی، منع تردد و تعطیلی بسیاری از مشاغل برای کاستن از این ویروس رعایت بهداشت، فاصله گذاری های اجتماعی وظایفی است که ما باید انجام بدهیم یعنی تکلیف است تبعا باید تسلیم مقدرات الهی بود.

امام جمعه شهرکرد افزود: شهدای عرصه سلامت کسانی که ایثارگرانه و فداکارانه نقش آفرین بودند و هستند و در بیمارستان ها در خدمت به بیماران کرونایی بودند و جان خودشان را هم تقدیم می کنند برای سلامت هم نوعشان و برای سلامت جامعه باید به این ها تبریک و تسلیت گفت به ویژه شهید این روزها شهیده مرحومه نورمند که از متخصصین لایق و تاثیرگذار در عرصه پزشکی بود.

نکونام خاطرنشان کرد: همینطور شهید عرصه امنیت شهید محمدیوسفی که در درگیری با هنجارشکنانی که امنیت شهر و مردم را مخدوش می کنند به شهادت رسید، تسلیت می گوییم.

وی در ادامه گفت: باب شهادت در این کشور علوی همچنان گشوده است و تا استقرار پرچم عدالت این راه ادامه دارد و این فرهنگ همچنان پویا و زنده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره زدن مشکلات داخل به بیرون از کشور، تدبیر نیست

گره زدن مشکلات داخل به بیرون از کشور، تدبیر نیست