مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 08:352020-11-27سياسي

اعطای بیش از 4 هزار بسته معیشتی کمک مؤمنانه در بافت


تاکنون بیش از 4 هزار بسته معیشتی با رقمی بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان کمک مؤمنانه بین مردم نیازمند شهرستان بافت توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بافت، مصطفی امام بخش اظهار داشت: در راستای تحقق فرمان رهبر انقلاب و رزمایش کمک های مؤمنانه تاکنون بیش از 4 هزار بسته معیشتی با رقمی بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان بین مردم نیازمند شهرستان بافت توسط سپاه پاسداران توزیع شده است.

فرمانده سپاه شهرستان بافت گفت: اکنون مرحله سوم رزمایش را با توزیع 300 بسته معیشتی به ارزش هر بسته 300 هزار تومان که مبلغی بالغ بر 90 میلیون تومان می شود، آغاز کردیم، لیست افراد نیازمند توسط پایگاه های مقاومت شناسایی شده و این بسته ها توسط پایگاه ها در سراسر شهرستان به دست افراد نیازمند خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مجموعه سپاه و بسیج در بخش آگاهی بخشی و آموزش ها در مورد کرونا فعال هستند، عنوان کرد: برای پیشگیری از سرایت بیماری کرونا طرحی را آغاز کرده ایم به نام طرح شهید سلیمانی که این طرح به صورت محله محور است بنابراین است که با ظرفیت بسیج افراد مبتلابه کرونا در محله ها شناسایی شوند و تحت نظر قرار گرفته شوند تا بتوانیم سرایت بیشتر بیماری بین افراد جامعه را کنترل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای بیش از 4 هزار بسته معیشتی کمک مؤمنانه در بافت

اعطای بیش از 4 هزار بسته معیشتی کمک مؤمنانه در بافت