مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-27ورزشي

ورزشگاه های به ظاهر مدرن و تعویق بازی با بارش برف و باران!


تاکنون دو بازی از هفته های ابتدایی لیگ برتر به دلیل بارش برف و باران به تعویق افتاده است.

- ورزشگاه های به ظاهر مدرن و تعویق بازی با بارش برف و باران! تاکنون دو بازی از هفته های ابتدایی لیگ برتر به دلیل بارش برف و باران به تعویق افتاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که قرار بود دیدار دو تیم تراکتور و سپاهان از ساعت 16:30 دقیقه روز گذشته (پنج شنبه) در استادیوم یادگار امام تبریز برگزار شود اما در پی بارش برف سنگین در تبریز و سفیدپوش شدن ورزشگاه به قطر چند سانتی متر، در نهایت این دیدار با دستور داور و تایید ناظر مسابقه لغو شد و ظاهرا با تاخیر 24 ساعتی امروز این بازی انجام می شود.

اما نکته ای که می توان به آن اشاره کرد این است که این مشکل به راحتی قابل حل بود اما با سهل انگاری، بازی به تعویق افتاد تا در روند دو تیم تراکتور و سپاهان اختلال ایجاد کند و مشکل ساز شود.

در حالی که هواشناسی روز گذشته پیش بینی بارش برف را کرده بود اما مسئولان ورزشگاه برای جلوگیری از مشکلات احتمالی دست به کار نشدند و نتیجه عدم توجه به این موضوع لغو بازی بود.

مسوولان ورزشگاه برای برگزاری بازی اقدام به پارو کردن برف از روی خطوط زمین کردند که جوابگوی برگزاری مسابقه نبود و در نهایت این دیدار به امروز موکول شد تا در صورت بهبود شرایط جوی و آماده شدن زمین، بازی برگزار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشگاه های به ظاهر مدرن و تعویق بازی با بارش برف و باران!

ورزشگاه های به ظاهر مدرن و تعویق بازی با بارش برف و باران!