مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 07:352020-11-27اجتماعي

برف و باران در جاده های 18 استان کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی جاده های کشور، گفت: گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور حاکی از آن است که در حال حاضر در برخی از محور های استان های کردستان، - رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محور های 18 استان کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی جاده های کشور، گفت: گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور حاکی از آن است که در حال حاضر در برخی از محور های استان های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، تهران، فارس، لرستان و چهارمحال و بختیاری بارش برف و باران گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین در برخی از محور های استان های بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، گیلان و مرکزی نیز بارش باران گزارش شده است.

شیرانی در همین خصوص به رانندگان توصیه کرد که حتما در شرایط بارندگی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب رانندگی کنند.

همچنین تجهیزات مربوط به فصل سرما و زمستان نظیر زنجیر چرخ و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران در جاده های 18 استان کشور

برف و باران در جاده های 18 استان کشور