مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 06:402020-11-27اقتصادي

ورودی مرغ به تهران 8 برابر شده است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: ورودی مرغ گرم از سایر استان ها که حدود 40 تن در روز بوده الان به 320 تن در روز رسیده که طی روزهای آینده به 600 تن در روز نیز افزایش پیدا می کند.

- جی پلاس، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در مورد روند عرضه مرغ گرم در استان تهران اظهار داشت: روند بسیار خوبی در عرضه و توزیع مرغ گرم در استان تهران را شاهد هستیم و ورودی مرغ گرم از سایر استان ها که حدود 40 تن در روز بوده الان به 320 تن در روز رسیده که طی روزهای آینده به 600 تن در روز نیز افزایش پیدا می کند.

وی ادامه داد: تنها 8 درصد مرغ گرم استان تهران از خود استان تامین می شود و 92 درصد از سایر استان ها وارد می شود و با توجه به روند ورودی مناسب، نظارت تشدید می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تصریح کرد: قیمت مصوب عرضه مرغ در استان تهران 20 هزار و 400 تومان است که به سبب تلاطم وجود آمده در خرده فروشی ها قیمت به حدود 37 و 38 هزار تومان نیز رسید که اکنون به 28 هزار تومان کاهش یافته و تصمیم گرفته شد با توجه به عرضه کافی مرغ نظارت تشدید شود تا بالاتر از 20400 به فروش نرسد و تعزیرات با واحدهای متخلف برخورد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی مرغ به تهران 8 برابر شده است

ورودی مرغ به تهران 8 برابر شده است