مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 06:002020-11-27اقتصادي

ماجرای راه اندازی تابلوی جدید در فرابورس


زمزمه های راه اندازی یک تابلوی جدید در فرابورس به نام «بازار هدف» به گوش می رسد و به نظر می رسد که قرار است این تابلو میزبان کسب و کارهای نوآفرین و دانش بنیان باشد.

- زمزمه های راه اندازی یک تابلوی جدید در فرابورس به نام بازار هدف به گوش می رسد و به نظر می رسد که قرار است این تابلو میزبان کسب و کارهای نوآفرین و دانش بنیان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بحث ورود شرکت های خصوصی به بازار سرمایه به عنوان یکی از اصلی ترین اولویت ها در جلسات شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی مطرح شد و در این راستا اتاق بازرگانی وعده داد مقدمات لازم برای این موضوع را فراهم کند.

براین اساس حسین سلاح ورزی، یکی از اعضای شورای عالی بورس و همچنین نایب رییس اتاق بازرگانی ایران چندی قبل در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: به زودی تابلوی جدیدی با نام بازار هدف راه اندازی می شود که در آن طیف وسیعی از کسب و کارهای نوین و دانش بنیان (حتی در مقیاس استارت آپی) امکان پذیرش خواهند داشت.

وی پیش بینی کرده با اجرای این طرح راه تازه ای برای تامین مالی کسب و کارهای نوآورانه در ایران گشوده خواهد شد.

براین اساس فرابورس اعلام کرده است که آخرین دستورالعمل و شرایط پذیرش شرکت ها در این بازار به زودی اعلام می شود و قرار است بسیاری از پرونده هایی که برای فرابورس ارسال می شود و شرایط بازار اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای راه اندازی تابلوی جدید در فرابورس

ماجرای راه اندازی تابلوی جدید در فرابورس