مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 05:452020-11-27سياسي

برگزاری اجلاس مدارس صدرایی گامی مثبت در جهت حل مشکلات بود


حجت الاسلام تقدیری مدیرعامل سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای کشور برگزاری هفدهمین اجلاس مدارس صدرایی را گامی مثبت در حل مشکلات این مدارس عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، شاهد برگزاری این اجلاس به صورت حضوری در سال آینده باشیم.

حجت الاسلام تقدیری در پاسخ به این سوال که بیشترین مشکلات و درخواست های مدیران در این اجلاس چه بود؟ بابیان اینکه مشکلات مدیران در این اجلاس به دو دسته تقسیم می شود اظهار داشت: اولین مشکل در حوزه آموزشی بود مثل بحث کنکور دانش آموزان، انتخاب رشته و مباحث مربوط به پشتیبانی و بخش دوم در مورد روش های آموزشی در ایام کرونا مثل توانمندسازی معلمان، انتقال محتوای آموزشی و فعالیت های پرورشی، تربیتی و فرهنگی بود که تلاش شد در این اجلاس با اجرای برنامه های منظم، گامی برای حل این مشکلات برداشته شود.

وی در پایان در مورد میزان تأثیرگذاری این اجلاس با توجه به شکل برگزاری مجازی آن تصریح کرد: بی شک، میزان ارتباط و تأثیرگذاری که اجلاس حضوری دارند را نمی توان از فضای مجازی انتظار داشت چراکه در اجلاس حضوری علاوه بر جلساتی که برگزار می شود شاهد برپایی کلاس ها و جلسات مرتبط هم هستیم و با ارتباط نزدیک با مدیران می توان نگاه دقیق تری به حل مشکلات داشت و حتی می توان مشکل هر مدرسه را به صورت موردی پیگیری کرد که این کار در فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجلاس مدارس صدرایی گامی مثبت در جهت حل مشکلات بود

برگزاری اجلاس مدارس صدرایی گامی مثبت در جهت حل مشکلات بود