مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 05:302020-11-27ورزشي

آغاز پنجره دوم بسکتبال انتخابی کاپ آسیا/ برای صعود بدون ستاره ها


تیم ملی بسکتبال ایران در حالی از روز شنبه کار خود در مسابقات انتخابی کاپ آسیا 2021 را آغاز می کند که با کسب دو برد در این بازی ها، می تواند صعود خود به این رقابت ها را قطعی کند.

- تیم ملی بسکتبال ایران در حالی از روز شنبه کار خود در مسابقات انتخابی کاپ آسیا 2021 را آغاز می کند که با کسب دو برد در این بازی ها، می تواند صعود خود به این رقابت ها را قطعی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های پنجره دوم انتخابی بسکتبال کاپ آسیا 2021، در حالی از ظهر امروز (جمعه) 7 آذر 99 به صورت متمرکز در دوحه آغاز می شود که تیم ملی ایران باید در نخستین بازی خود از این پنجره، ساعت 16:30 فردا (شنبه) 8 آذر به مصاف تیم ملی عربستان برود.

*اعزام بدون کاپیتان و ستاره تیم ملی ایران در حالی عازم این مسابقات شد که ستاره هایی چون صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی را در اختیار ندارد و تقریبا همه شاگردان شاهین طبع، حدودا 7 ماه به صورت کامل از میادین دور بوده اند و تنها با پشت سر گذاشتن 2 بازی در فصل جدید لیگ و تقریبا 10 روز اردوی آماده سازی، محیای این مسابقات شده اند.

* نبود بازی تدرکاتی برای ملی پوشان هم چنین با وجود تلاش هایی که فدراسیون و کادرفنی تیم ملی ایران انجام دادند تا در صورت امکان، بازی دوستانه ای را در قطر انجام دهند به دلیل سختگیری مسوولان برگزاری مسابقات این اتفاق رخ ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پنجره دوم بسکتبال انتخابی کاپ آسیا/ برای صعود بدون ستاره ها

آغاز پنجره دوم بسکتبال انتخابی کاپ آسیا/ برای صعود بدون ستاره ها