مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 00:252020-11-26دانش

عرضه نمونه صنعتی اتوبوس برقی تا پایان امسال


دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی، حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از عرضه نمونه صنعتی اتوبوس برقی تا پایان سال جاری خبر داد.

- دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی، حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از عرضه نمونه صنعتی اتوبوس برقی تا پایان سال جاری خبر داد.

دکتر منوچهر منطقی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اقدام ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی، حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی در زمینه توسعه اتوبوس و موتورهای برقی در کشور، افزود: ستاد توسعه حمل ونقل پیشرفته در راستای توسعه حمل ونقل هوشمند، پروژه های هوشمندی را طراحی کرده که با استفاده از ظرفیت توانمندی شرکت های دانش بنیان، دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی کشور، این پروژه ها را اجرایی کرده است.

وی با بیان اینکه توسعه موتورهای برقی در حال پیگیری است، اظهار کرد: علاوه بر آن نمونه صنعتی اتوبوس های برقی تا انتهای سال جاری ارائه خواهد شد.

منطقی، توسعه و رشد شرکت های دانش بنیان و شبکه سازی میان نهادهای دولتی مرتبط در زمینه ایجاد محیط زیست سالم و هوای پاک و کاهش مصرف سوخت و آلاینده های هوا را از اهداف اجرای این پروژه ها نام برد و یادآور شد: بر این اساس در پروژه های تعریف شده به بومی سازی فناوری ها توجه ویژه ای شده است؛ چرا که یکی از چالش های ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه نمونه صنعتی اتوبوس برقی تا پایان امسال

عرضه نمونه صنعتی اتوبوس برقی تا پایان امسال