مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 21:352020-11-26دانش

در سوگ «بانوی زبان فارسی»


عضو هیأت علمی و رییس اداره اعزام در معاونت گسترش زبان فارسی و ایران شناسی در دانشگاه ها و مراکز علمی خارج از کشور وزارت علوم - را «بانوی زبان فارسی» خواند و در پیامی درگذشت او را تسلیت گفت.

- بهادر باقری زهرا استادزاده - عضو هیأت علمی و رییس اداره اعزام در معاونت گسترش زبان فارسی و ایران شناسی در دانشگاه ها و مراکز علمی خارج از کشور وزارت علوم - را بانوی زبان فارسی خواند و در پیامی درگذشت او را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون گسترش زبان فارسی و ایران شناسی در دانشگاه ها و مراکز علمی خارج از کشور در وزارت علوم و عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی در یادداشتی که در پی درگذشت زهرا استادزاده نوشته، آورده است: و نترسیم از مرگ مرگ، مرگ پایان کبوتر نیست.

بار دیگر وزیدن سَمومِ جان­ شکار کرونا، خواهری دردانه و یگانه و مسئولی جان آگاه، دلسوز و مهرآیین را از بوستان سبزاسبز زبان و ادبیات فارسی چید و ما را در سوگ سترگ و جان­ سوز وی نشاند.

هنوز داغ خواهر و همکار گران­ ارج ما خانم دکتر عصمت اسماعیلی بر دل و جان مان تازه بود که جاودان یاد سرکار خانم دکتر زهرا استادزاده، از یاران نیک اندیش، دلسوز، دردآشنا، مخلص، کارشناس کاربلد و باسابقه مرکز همکاری های علمی بین­ المللی وزارت علوم (معاونت گسترش زبان فارسی و ایران شناسی در دانشگاه­ های خارج از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سوگ «بانوی زبان فارسی»

در سوگ «بانوی زبان فارسی»