مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 21:052020-11-26ورزشي

قعرنشینی رعد پدافند هوایی قم در والیبال ایران


تیم والیبال رعد پدافند هوایی قم دیدارهای مرحله نخست از دور مقدماتی فصل جاری لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه های کشور را با قرار گرفتن در انتهای جدول رده بندی به پایان رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مسابقات والیبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور با رقابت 18 تیم حاضر در این دوره برای کسب دو سهمیه صعود به لیگ برتر سال آینده برگزار می شود، در حالی که تیم رعد پدافند هوایی قم نیز در گروه دوم مرحله مقدماتی این پیکارها حضور دارد.

این در حالی است که سازمان لیگ فدراسیون والیبال امسال بیست و نهمین دوره مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور را با عنوان جام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می کند و دیدارهای مرحله نخست در شهرهای مشهد و اردبیل به انجام رسید و قمی ها در شمال غرب ایران این مرحله را سپری کردند.

در گروه نخست از مرحله مقدماتی این مسابقات تیم های شهرداری جوان ارومیه، مس رفسنجان، سرو قامتان همدان، مقاومت بسیج، ملوان تهران، مجتمع فولاد خراسان، اشتاد سازه مشهد، تخت جمشید مرودشت و هوادار تهران با یکدیگر رقابت می کنند تا صعود کننده های این گروه مشخص شوند.

اما تیم رعد پدافند هوایی قم یکی از تیم های حاضر در گروه دوم مقدماتی است و برای عبور از این مرحله به مصاف تیم های سامسونگ جویبار، عقاب ملل اردبیل، پاس گرگان، ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قعرنشینی رعد پدافند هوایی قم در والیبال ایران

قعرنشینی رعد پدافند هوایی قم در والیبال ایران