مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 20:252020-11-26اقتصادي

پرداخت چهار میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان در چناران


مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چناران از پرداخت چهار میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان در چناران و گلبهار خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، محمد طاهریان اظهارکرد: باتوجه به جلسات کارگروه اشتغال شهرستان و برنامه ریزی های صورت گرفته برای ایجاد مشاغل خانگی و خود اشتغالی در رشته های مختلف صنایع دستی در شهرستان تاکنون 6 طرح به صورت پشتیبان به میزان چهار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چناران افزود: از این 6 طرح دو طرح آن مربوط به گلبهار و 4 طرح آن مربوط به چناران است که متقاضیان به بانک رفاه معرفی و در مرحله پرداخت است.

وی با بیان این که پرداخت این میزان تسهیلات 30 نفر اشتغال  ایجاد کرده است، بیان کرد: بیشتر متقاضیان در رشته های مصنوعات چرمی،  گلیم بافی و زیورآلات و ساخت سازهای سنتی فعال اند.

گفتنی است، شهرستان چناران در فاصله 45 کیلومتری مشهد و در مسیر تردد زایران و مسافران به مشهد قرار دارد و می تواند به میقات الرضا (ع) تبدیل شود.

انتهای پیام/70044


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت چهار میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان در چناران

پرداخت چهار میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان در چناران