مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 19:402020-11-26اجتماعي

تداوم قطعی برق در ارومیه/35 اکیپ برق در حال رفع مشکل هستند


مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی با اشاره به تداوم قطعی برق در ارومیه و مهاباد گفت: هم اکنون 35 اکیپ در حال رفع مشکل هستند.

- اکبر حسن بکلو در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بارش برف و قطع 7 ساعته قطعی برق در شهرهای ارومیه و مهاباد و تداوم این مشکل اظهار کرد: آسیب دیدگی های ناشی از شکستگی درختان برگ دار و افتادن بر روی تیرهای برق عامل برخی از خاموشی های امروز سطح ارومیه بوده و اکیپ های شرکت توزیع نیروی برق در حال رفع مشکل هستند.

وی ضمن اشاره به بارش های امروز سطح شهر بارش برف امروز باعث شکستگی شاخه درختان برگ دار و افتادن روی تیرهای برق شده است، گفت: شکستن شاخه های درختان برگ دار و افتادن بر روی تیرهای برق موجب از مدار خارج شدن خطوط شده است که قطعی برق را در برخی مناطق وارومیه در پی داشته و خاموشی های ناشی از این رخداد طبیعی تا ساعاتی دیگر رفع خواهد شد.

حسن بکلو اضافه کرد: اکیپ های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از همان لحظات ابتدایی در حال تلاش برای رفع مشکلات شبکه برق هستند تا آسیب دیدگی های ناشی از افتادن درختان بر روی تیرهای برق را ترمیم و بازسازی کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی با بیان اینکه هم اکنون 35 اکیپ برق که 5 اکیپ در بخش روستایی و 30 اکیپ در بخش شهری در حال رفع مشکل خاموشی هستند گفت: تا ساعاتی دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم قطعی برق در ارومیه/35 اکیپ برق در حال رفع مشکل هستند

تداوم قطعی برق در ارومیه/35 اکیپ برق در حال رفع مشکل هستند