مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 19:152020-11-26سياسي

بررسی قرارداد چین با ایران در مجلس/جلوی خام فروشی گرفته شود


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: قرارداد چین و ایران با مدت زمان 25 سال در حال بررسی توسط نمایندگان در کمیته های تخصصی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد امیرآبادی فراهانی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای معادن استان که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد با اشاره به اینکه گروه دوستی بین ایران و کشور چین زیر نظر لاریجانی تشکیل شد و می توان از این ظرفیت برای سرمایه گذاری در استان قم استفاده کرد گفت: قراردادی بین کشور چین و ایران با مدت زمانی 25 ساله بسته شده است و الان این قرارداد در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی توسط نمایندگان است و طبق بررسی ها سفیر این کشور علاقه شدیدی برای سفر به استان قم نشان داده است.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه برای بررسی این قرارداد کمیته های تخصصی از سوی آقای لاریجانی تشکیل شده بود گفت: به عنوان نمایندگان مردم قم در مجلس منتظر هرگونه پیشنهاد و پیش نویس از سوی مسئولان استان هستیم تا از این فرصت برای استان قم استفاده کنیم.

وی افزود: استانداری، سازمان صمت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان باید با جدیت این موضوع را پیگیری کنند و نوع سرمایه گذاری ها در قم را مشخص کنند، چراکه باید از این فرصت برای توسعه استان استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی قرارداد چین با ایران در مجلس/جلوی خام فروشی گرفته شود

بررسی قرارداد چین با ایران در مجلس/جلوی خام فروشی گرفته شود