مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 18:252020-11-26پزشكي

ایران چقدر با واکسن کرونا فاصله دارد؟


طبق گفته معاون کل وزارت بهداشت ایران با همکاری چند کشور واکسن کرونا تولید می کند و سخنگوی این وزارت خانه نیز اعلام کرده که ایران و روسیه در مورد واکسن کرونا همکاری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایران با همکاری چند کشور اقدامات اولیه را برای تولید در حال انجام است که از هفته های آینده وارد فاز انسانی و پس از این مرحله وارد مراحل بعدی خواهد شد.

این مسؤول در خصوص آخرین وضعیت کرونایی کشور نیز گفت: با اقدامات و محدودیتهای انجام گرفته تغییرات قابل توجهی در میزان ترددهای مردم، رعایت پروتکل های بهداشتی و درمانی رخ داده بطوری که ترددهای سطح کشور حدود 35 درصد کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و درمانی در مراکز خصوصی حدود 89 درصد و و مراکزدولتی حدود 94 درصد اعلام شده اما برای اینکه اثرات این اقدام در کاهش موارد ابتلا، سرپایی و بستری مشاهده شود به زمان نیاز دارد.

حریرچی در خصوص وضعیت کرونایی 2 دسته شهرستان به تعداد 43 و 46 شهرستان که مشاغل 2، 3، 4 در 2 بسته متفاوت طی آبان تعطیل شده بودند، نیز گفت: در این زمینه از سه روز پیش، 69 شهرستان از وضعیت قرمز خارج شدند که امیدواریم در آینده نزدیک تعداد شهرهای با وضعیت بهتر افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران چقدر با واکسن کرونا فاصله دارد؟

ایران چقدر با واکسن کرونا فاصله دارد؟