مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 18:202020-11-26بين الملل

تشکیلات خودگردان فلسطین: آماده گفت وگو با اسراییل هستیم


وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که رام الله پیام هایی با این محتوا که آماده گفت وگو با رژیم صهیونیستی است، به آمریکایی ها ارسال کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از تلاش های رام الله برای از سرگیری گفت وگوها با رژ یم صهیونیستی خبر داد.

ریاض المالکی پنجشنبه گفت: ما پیام هایی را برای دولت جدید در واشنگتن و کشورهای اروپایی فرستادیم با این مضمون که ما آماده گفت وگو با اسراییلی ها هستیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه الجزیره، مالکی گفت که تشکیلات خودگردان تمایل خود برای بازگشت به مذاکرات را بدون پیش شرط و بر اساس راهکار دو دولتی (دولت فلسطین و دولت اسراییل) اعلام کرده است.

او از دولت بایدن خواست در این مسئله مداخله کند، چرا  که بدون ایفای نقش آمریکا هیچ کاری برای صلح در غرب آسیا نمی توان کرد.

به دنبال افزایش احتمال شانس پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری اخیر، تشکیلات خودگردان به ریاست محمود عباس تلاش کرده است به میز مذاکره با تل اویو برگردد.

به دنبال اقدامات دولت ترامپ درباره فلسطین از جمله شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به این شهر فلسطینی و اعلام طرح ضد فلسطینی آمریکا موسوم به معامله قرن که به دنبال نابودی تشکیل کشور فلسطین به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیلات خودگردان فلسطین: آماده گفت وگو با اسراییل هستیم

تشکیلات خودگردان فلسطین: آماده گفت وگو با اسراییل هستیم