مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 18:102020-11-26سياسي

شاگرداول های بسیج/ از ساخت خانه برای محرومان تا چاپ ده ها کتاب و مقاله


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چهارمحال و بختیاری، لشکر سلیمانی ها_؛ در این گزارش به معرفی مختصری از برخی از پایگاه های منتخب بسیج در شهرستان بروجن می پردازیم.

توضیحی در مورد ماجرای شاگرداولی جشنواره مالک اشتر بسیج همه ساله در راستای تجلیل از زحمات و تلاش های یکساله بسیجیانی که در راستای انجام مأموریت های ابلاغی مختلف سپاه و بسیج همت مضاعف و تلاش بی وقفه انجام داده اند به صورت استانی و کشوری برگزار می شود؛ ما در این گزارش به سراغ دو پایگاه بسیج رفته ایم که در این جشنواره منتخب شدند و به نوعی شاگرد اول محسوب می شوند.

پایگاه مقاومت بسیج خواهران شهر نقنه از توابع شهرستان بروجن در سطح استانی و حوزه مقاومت امام علی(ع) شهرستان بروجن در آخرین دوره این رزمایش به عنوان پایگاه برتر در سطح کشور معرفی شدند.

معرفی پایگاه های برتر بسیج یکی از رسالت های این خبرگزاری است که به منظور تهیه گزارش از شهرستان بروجن واقع در 60 کیلومتری مرکز استان راهی این دیار شدیم و اولین مقصد این سفر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن می باشد.

توضیحات مقدماتی فرمانده سپاه بروجن اسماعیل عظیمی در ابتدای این بازدید در رابطه با فعالیت های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن در سال 98 و علت ممتاز شدن این حوزه از سایر حوزه ها چنین توضیح می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاگرداول های بسیج/ از ساخت خانه برای محرومان تا چاپ ده ها کتاب و مقاله

شاگرداول های بسیج/ از ساخت خانه برای محرومان تا چاپ ده ها کتاب و مقاله