مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 17:552020-11-26اجتماعي

انجام دست ورزی و کاردستی دانش آموزان در جهرم متوقف شود


مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم گفت: از آنجا که وسایل و اقلام مورد نیاز دست ورزی ها و کاردستی های دانش آموزان باید از بیرون منزل تهیه شود، این امور فوق برنامه به طور موقت متوقف می شود.

- مهدی نیکفر در گفت وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: فرهنگیان در ایام کرونا با فداکاری و ایثارگری اجازه ندادند تحصیل، آموزش و تربیت دانش آموزان متوقف شود.

وی ضمن خداقوت و تشکر از فرهنگیان افزود: برخی همکاران در بعضی از مدارس به سبب تعهدی و پیگیری که در مورد مسائل درسی و آموزشی دانش آموزان دارند، تکالیف بیش از شرایط و اندازه به دانش آموزان می دهند و یا برخی امتحانات و آزمون ها برگزار می شود که دانش آموزان با توجه به شرایط مجازی توانایی پاسخگویی در آزمون ها ندارند.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه دانش آموزان باید بتوانند در یک شرایط و محیط پرنشاط و سالم در کنار اعضای خانواده باشند، بیان داشت: از همکاران فرهنگی خواهش می کنیم نسبت به تکالیف دانش آموزان و آزمون هایی که گذاشته می شود، کمتر سخت گیری کنند.

نیکفر گفت: معلمان همکاری و تعامل لازم را با خانواده ها و دانش آموزان انجام دهند تا دانش آموزان در فضای مجازی آسیب نبینند و زیاد وابسته به این فضا نشوند تا بیشتر بتوانند از محتواها و منابع به شکل عمده و مهارتی استفاده کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام دست ورزی و کاردستی دانش آموزان در جهرم متوقف شود

انجام دست ورزی و کاردستی دانش آموزان در جهرم متوقف شود