مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 17:052020-11-26دانش

163 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر 163 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند.

  - ایسنا/بوشهر دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر 163 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند.

  سعید کشمیری با بیان این خبر اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 36 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند.

وی افزود: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 18 مورد از بستری های بخش های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده اند که از این تعداد 15 مورد مثبت قطعی بوده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه هم اکنون 37 مورد در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند، افزود: از این تعداد در حال حاضر 18 مورد از آن ها با کمک دستگاه نفس می کشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز خوشبختانه فوت ناشی از کرونا در استان بوشهر گزارش نشده است.

دبیر ستاد کرونا در استان با اشاره به اینکه تاکنون فوتی های مثبت استان بوشهر به 796 مورد رسیده است، عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 16 هزار و 782 مورد مثبت کرونا در استان بوشهر شناسایی شده است.

کشمیری تأکید کرد: ماسک زدن، رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی همچنان بهترین راه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

163 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند

163 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند