مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 15:052020-11-26پزشكي

7 فوت کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد طی 24 ساعت


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش جانباختگان کروناویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد به 306 نفر خبر داد - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش جانباختگان کروناویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد به 306 نفر خبر داد پرویز یزدان پناه گفت: متاسفانه 7 هم استانی بر اثر ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده اند که 6 نفر در شهرستان بویراحمد و یک نفر در شهرستان چرام بوده است.

وی افزود: هم اکنون 418 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 151 بیمار کرونایی قطعی بوده و 30 بیمار در بخش های مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد 15 هزار و 500 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

یزدان پناه خاطرنشان کرد: امروز 470 نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که 59 درصد نمونه ها مثبت بوده و بیشترین موارد مربوط به شهرستان های کهگیلویه با 36 درصد، بویراحمد با 26 درصد، گچساران با 20 درصد، دنا با 6 درصد و چرام با 5 درصد است.

وی تصریح کرد: کرونا یک بیماری ویروسی است که هر چه جلوتر می رویم، علائم جدیدی از آن شناسایی می شود و اگر مداخله جدی انجام نشود، مشکلات عدیده ای را پدید خواهد آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 فوت کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد طی 24 ساعت

7 فوت کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد طی 24 ساعت