مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 13:252020-11-26بين الملل

ریاض درشوک حمله موشکی به آرامکو؛ مقصد بعدی موشک بالستیک قدس 2 کجاست؟ + نقشه میدانی


شاهکار و اعتماد بنفس نیروهای یگان موشکی جنبش مقاومت انصارالله وقتی بیشتر به چشم می آید که موشک قدس 2 توانست از سامانه های پدافند هوایی پاتریوت آمریکایی، - کروتال فرانسوی، هاوک.

اورلیکن عبورکند خبرگزاری مهر ؛ گروه بین الملل: بامداد روز دوشنبه (سوم آذرماه) رزمندگان یمنی در یک برهه زمانی حساس و مهم با یک حمله حساب شده و غافلگیرانه بار دیگر به عمق امنیتی سعودی حمله کردند.

یگان موشکی جنبش مقاومت انصارالله با شلیک یک فروند موشک بالستیک جدید بالدار قدس 2 ا ز عمق خاک یمن به سمت تأسیسات نفتی آرامکو در شهر بندری جده در شمال غرب عربستان ثابت کرد، صنعاء همچنان ابتکار عمل را در میدان نبرد در دست دارد.

موشک قدس 2 با طی مسافت حداقل 650 کیلومتری به صورت دقیق به یکی از ایستگاه های توزیع اصلی فرآورده های سوختی تأسیسات نفتی آرامکو شهر جده (پایتخت اقتصادی عربستان) اصابت کرد که حداقل به میزان 120 هزار بشکه نفت ظرفیت داشت.

فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی دولت نجات ملی یمن در این حمله موشکی موفقیت آمیز با یک تیر دو نشان زدند چرا که در ابتدا هشدارهای روزهای قبل برای هدف قرار دادن رژیم سعودی را عملی کردند و از سویی دیگر این عملیات با برگزاری نشست محرمانه وزیر امور خارجه آمریکا، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ولیعهد سعودی تطبیق داده شد و پیامی آشکار به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاض درشوک حمله موشکی به آرامکو؛ مقصد بعدی موشک بالستیک قدس 2 کجاست؟ + نقشه میدانی

ریاض درشوک حمله موشکی به آرامکو؛ مقصد بعدی موشک بالستیک قدس 2 کجاست؟ + نقشه میدانی