مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 12:352020-11-26دانش

نامه 31 مجمع تخصصی جمعیت فرهنگیان جوان در کشور به وزیر علوم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 31 مجمع تخصصی جمعیت فرهنگیان جوان در کشور طی نامه ای به وزیر علوم نوشتند: بسمه تعالی معلّمی یک حرفه ی فنّی است، - در بخشی از نامه آمده است: فلذا ما معلمان جوان انقلابی که خاستگاه از دانشگاه فرهنگیان داریم بر آن شدیم نسبت به ورود غیر تخصصی جنابعالی به این امر هشدار دهیم و مرقومه ای بنویسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، 31 مجمع تخصصی جمعیت فرهنگیان جوان در کشور طی نامه ای به وزیر علوم نوشتند: بسمه تعالی معلّمی یک حرفه ی فنّی است، یک کار هنری است؛ یادگرفتن لازم دارد؛ اینجا شما معلّمی را یاد میگیرید؛ آن که در فلان دانشگاه دیگر درس خوانده، او این معلومات شما را که در اینجا یاد گرفته اید ندارد؛ چطور میخواهد معلّمی کند؟ مقام معظم رهبری -مدظله العالی- جناب آقای دکتر غلامی، وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری سلام علیکمنیک مستحضرید که تعلیم و تربیت در هر کشور می تواند زمینه ساز رشد و بالندگی یا انحطاط و عقب گرد باشد.

اگر سیاست گذاران و مدیران فرهنگی هر کشور در این مسیر نگاهی عمیق و بنیادین داشته باشند، چشمه های امید در سایر شوون زندگی اجتماعی نیز روشن خواهد شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز با درک جایگاه منحصر به فرد آموزش و پرورش و نقش بی بدیل معلم نقش محوری را ویژه معلمین به عنوان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه 31 مجمع تخصصی جمعیت فرهنگیان جوان در کشور به وزیر علوم

نامه 31 مجمع تخصصی جمعیت فرهنگیان جوان در کشور به وزیر علوم