مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 12:202020-11-26بين الملل

ایزوستیا: مسیر بازگشت آمریکا به برجام ناهموار خواهد بود


یکی از رسانه های روس در گزارشی نوشت که دولت آینده آمریکا برای بازگشت به توافق هسته ای به ایران با مسیر ناهموار و پرچالشی مواجه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه روسی ایزوستیا امروز (پنجشنبه) در گزارشی نوشت که مسیر بازگشت ایالات متحده به برجام ناهموار است و با موانعی همراه خواهد بود.

طبق این گزارش، علیرغم آنکه جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 (13 آبان) آمریکا هنوز مسئولیت کاخ سفید را رسماً برعهده نگرفته است، کشورهای انگلیس، آلمان و فرانسه با یکدیگر درباره چگونگی همکاری با دولت جدید آمریکا در خصوص احیای برجام گفت وگوها و بحث هایی را صورت داده اند اما در هر صورت مسیر بازگشت واشنگتن به برجام ناهموار است و با موانعی همراه خواهد بود.

این روزنامه روسی در بخشی از گزارش خود به شرط گذاری بایدن برای بازگشت ایالات متحده به برجام اشاره کرد و نوشت که از نظر دیپلمات های اروپایی، اولین گام منطقی برای احیای برجام، کاهش فعالیت های غنی سازی ایران در قبال لغو تحریم های هسته ای آمریکا علیه جمهوری اسلامی است اما دولت بایدن ظاهراً در متقاعد کردن مجلس سنای تحت کنترل جمهوری خواهان برای لغو تحریم های مرتبط با برنامه هسته ای ایران با چالش مواجه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایزوستیا: مسیر بازگشت آمریکا به برجام ناهموار خواهد بود

ایزوستیا: مسیر بازگشت آمریکا به برجام ناهموار خواهد بود