مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 11:202020-11-26بين الملل

تحرکات «بن سلمان» برای اعدام 2 شاهزاده مهم سعودی قبل از آمدن «بایدن»


شبکه المیادین در گزارشی از احتمال اعدام دو شاهزاده برجسته سعودی به دست ولیعهد سعودی، قبل از روی کار آمدن جو بایدن در آمریکا پرده برداشت و به تحرکات بن سلمان در این زمینه اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شبکه المیادین در مطلبی با عنوان آیا بن سلمان، دو شاهزاده یعنی احمد بن عبدالعزیز و محمد بن نایف را اعدام می کند؟ ، آورده است: محمود رفعت از وکلای بین المللی به نقل از یک منبع قابل اعتماد از تحرکات جدید محمد بن سلمان ولیعهد سعودی خبر داد و اینکه ولیعهد سعودی به دنبال اعدام این دو است.

المیادین گزارش داد: رفعت به نقل از این منبع اعلام کرده است که احمد بن عبدالعزیز و محمد بن نایف به زندانی در صحرا منتقل شده اند.

محمود رفعت تاکید کرد: به احتمال زیاد محمد بن سلمان ولیعهد سعودی این دو شاهزاده را به عنوان گامی پیشدستانه در برابر جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا اعدام خواهد کرد تا جایگزنی برای محمد بن سلمان وجود نداشته باشد.

متاسفانه کوته نگری در همه امور حاکم است.

المیادین گزارش داد: انتقال این دو شاهزاده به زندانی در صحراء همزمان با اقدام مقامات سعودی برای ارجاع لجین الهذلول فعال زن عربستانی به دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرکات «بن سلمان» برای اعدام 2 شاهزاده مهم سعودی قبل از آمدن «بایدن»

تحرکات «بن سلمان» برای اعدام 2 شاهزاده مهم سعودی قبل از آمدن «بایدن»