مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-26سياسي

آمادگی کامل خانواده مدیریت بحران گیلان با تدوین برنامه های عملیاتی


مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی و راهبردی توسط دستگاه ها ازجمله راهداری گفت: همه دستگاه های عضو مدیریت بحران گیلان در ارائه خدمت به مردم در برف پیشرو آمادگی کامل دارند.

- امیر مرادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت از تدوین برنامه عملیاتی مدیریت بحران برف در گیلان خبر داد و اظهار کرد: در این برنامه عملیاتی، راهداری بر اساس تکلیف قانون 14 مدیریت بحران، برنامه راهبردی را تعریف کرده و در شرایط بحرانی اجرایی خواهد کرد.

وی در تشریح ابعادی برنامه اعلام شده سازمان راهداری در بحران برف، افزود: وظیفه اصلی و عملیاتی راهداری بازگشایی معابر مواصلاتی و شریان های حیاتی استان است که در شمال، جنوب، مرکز، شرق و غرب یکی از معاونین اداره کل راهداری مسؤولیت بازگشایی معابر را بر عهده دارند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از تزریق اعتبار مکفی در شهرستان ها به جهت آماده کردن تجهیزات و امکانات در شرایط بحرانی خبر داد و گفت: تمامی ماشین آلات و تجهیزات راهداری که سال گذشته در اجرای مأموریت ها دچار خسارت شده بودند اکنون در وضعیت اورهال بوده و علاوه بر آن تجهیزات موردنیاز دیگر نیز خریداری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل خانواده مدیریت بحران گیلان با تدوین برنامه های عملیاتی

آمادگی کامل خانواده مدیریت بحران گیلان با تدوین برنامه های عملیاتی