مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 09:252020-11-26بين الملل

افزایش انتقادها از وزارت خارجه عراق برای محکوم کردن حمله موشکی به آرامکو


اقدام عجیب وزارت خارجه عراق در حمایت از سعودی ها و محکوم کردن حمله موفق یگان موشکی یمن علیه تاسیسات نفتی آرامکو در عمق خاک سعودی با موجی از انتقاد شخصیت های سیاسی عراقی همراه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خلف عبدالصمد نماینده ائتلاف دوله القانون در پارلمان عراق از موضع گیری وزارت خارجه این کشور علیه حمله موشکی موفق ارتش یمن به تاسیسات نفتی آرامکو در عمق خاک عربستان سعودی، ابراز تعجب کرد و از این وزارتخانه خواست تا موضع خود را اصلاح و از مردم یمن حمایت کند.

وی طی بیانیه ای که نسخه ای از آن در پایگاه خبری العهد منتشر شد، اعلام کرد که موضع وزارت خارجه عراق درباره هدف قرار گرفتن تاسیسات نفتی سعودی در جده عجیب و به دور از واقعیت بود.

در این موضع گیری، اقدام سعودی ها در تجاوزهای آشکار حقوق بشر در کشور یمن و بمباران بیگناهان، دخالت آشکار آنها در امور داخلی و تلاش آنها برای تحمیل معادله سیاسی ظالمانه علیه ملت یمن با کشتار و تخریب زیرساخت ها در این کشور برادر، نادیده گرفته شد.

این نماینده عراقی افزود: به وزارت خارجه عراق یادآوری می کنیم که هزاران تروریست سعودی در قتل و کشتار فرزندان ملت عراق نیز نقش داشتند و ما از آن شاهد چنین اعلام محکومیت و ابراز موضع آشکاری نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش انتقادها از وزارت خارجه عراق برای محکوم کردن حمله موشکی به آرامکو

افزایش انتقادها از وزارت خارجه عراق برای محکوم کردن حمله موشکی به آرامکو