مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 08:452020-11-26سياسي

دانشگاه فرهنگیان فرصت جبران ناکامی دولت ها در ایجاد اشتغال نیست


مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه فرهنگیان (سازمان مرکزی) درواکنش به نامه وزیر علوم به رهبر معظم انقلاب گفت: دانشگاه فرهنگیان فرصت جبران ناکامی های دولتها در ایجاد اشتغال نیست.

- مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه فرهنگیان (سازمان مرکزی) درواکنش به نامه وزیر علوم به رهبر معظم انقلاب گفت: دانشگاه فرهنگیان فرصت جبران ناکامی های دولتها در ایجاد اشتغال نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسلامی نبود نمی شد با قاطعیت تمام از وجوب عقلی و ضرورت و لزوم چنین دانشگاه ماموریت محور و تربیت محور فرهنگیان سخن گفت.

کاش بجای فرصت سوزی ها موانع و چالش های کمی و کیفی این دانشگاه تاکنون برطرف شده بود! اگر بجای وزیر علوم بودم موانع و چالش های دانشگاه فرهنگیان را برطرف می کردم اگر بجای وزیر علوم بودم موانع و چالش های دانشگاه فرهنگیان را بطور حداکثری برطرف می نمودم و تمام دانشکده های علوم تربیتی و بودجه و امکانات آنها را به دانشگاه فرهنگیان منضم می نمودم و برای نظام تربیت معلم جمهوری اسلامی ایران از نظر کمی و کیفی سنگ تمام می گذاشتم و دستان خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان را می بوسیدم.

قاعدتا وزیر علوم و وزیر وقت آموزش و پرورش توصیه های اختصاصی و ویژه رهبر حکیم انقلاب (در اتاق استقبال و پذیرایی از رهبر معظم انقلاب در دانشگاه فرهنگیان) را فراموش نکرده اند!! ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فرهنگیان فرصت جبران ناکامی دولت ها در ایجاد اشتغال نیست

دانشگاه فرهنگیان فرصت جبران ناکامی دولت ها در ایجاد اشتغال نیست