مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-26ورزشي

تشریح جزییات جداسازی و مدیریت کرونا در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی


رییس قرارگاه پشتیبانی طرح آموزش، بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا جزییات اجرای این طرح را تشریح کرد و گفت: در فاز اول برای جداسازی مبتلایان از هتل ها و مهمانسراها استفاده می کنیم.

- پیرحسین کولیوند در گفتگو با در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: برای پیگیری این طرح در بحث قرارگاه پشتیبانی طرح شهید قاسم سلیمانی روز گذشته با رییس هلال احمر، وزیر ورزش و جوانان، رییس قوه قضاییه، وزیر و رؤسای سازمان گردشگری و دیگر افراد دیدار و در رابطه با تصمیمات گرفته شده با آنان صحبت کردم.

هلال احمر نیروی انسانی و تجهیزاتش را در اختیار قرارگاه قرار داد وی افزود: مقرر شد تا هلال احمر تمام ظرفیت های نقاهتگاهی اعم از مهمانسراهای هلال و اردوهایشان را در اختیار این طرح قرار دهند و حتی منابع انسانی این نهاد را هم برای این طرح به قرارگاه پشتیبانی طرح آموزش، بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا بدهند.

رییس سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: رییس جمعیت هلال احمر لیست و پیش نویس اولیه اجرای طرح را آماده کرده و به تمام مدیرهای هلال احمر در سراسر استان ها ابلاغ کردند و همکاری شأن با این قرارگاه ها آماده شد.

وزارت ورزش ورزشگاه ها و اقامتگاه های سراسر کشور را به قرارگاه معرفی کرد کولیوند گفت: شب گذشته با آقای سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دیدار داشتیم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات جداسازی و مدیریت کرونا در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی

تشریح جزییات جداسازی و مدیریت کرونا در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی