مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 08:002020-11-26دانش

پیشنهاد برگزاری آنلاین یک چهارم کلاس ها در دانشگاه چمران اهواز


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: برای اینکه تعامل دو طرفه میان دانشجو و استاد هنگام تدریس ایجاد شود، پیشنهاد دادیم که یک چهارم از کلاس ها به صورت آنلاین و سه چهارم به صورت آفلاین برگزار شوند.

- ایسنا/خوزستان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: برای اینکه تعامل دو طرفه میان دانشجو و استاد هنگام تدریس ایجاد شود، پیشنهاد دادیم که یک چهارم از کلاس ها به صورت آنلاین و سه چهارم به صورت آفلاین برگزار شوند.

علیرضا جلیلی فر در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اظهارنظر یکی از مسئولان وزارت علوم در خصوص ممنوع بودن تدریس آفلاین در دانشگاه ها، اظهار کرد: در خصوص اظهارنظر یکی از همکاران در وزارت مبنی بر ممنوع بودن آموزش آفلاین، دقیقا اطلاع ندارم که در چه شرایط و با در نظر گرفتن چه شرایطی این صحبت انجام شده که آموزش آفلاین در دانشگاه ها ممنوع است.

اما آموزش مجازی در سطح دنیا، به صورت آفلاین ارائه می شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در سطح جهان از آموزش آنلاین معمولا در کنفرانس ها، نشست ها، جلسات و همایش های علمی استفاده می شود و آموزش دانشجویان به صورت آفلاین است؛ زیرا در آموزش آفلاین امکان خطا به حداقل می رسد درحالی که در آموزش آنلاین امکان رخ دادن اشتباه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد برگزاری آنلاین یک چهارم کلاس ها در دانشگاه چمران اهواز

پیشنهاد برگزاری آنلاین یک چهارم کلاس ها در دانشگاه چمران اهواز