مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 04:352020-11-26سياسي

پیش بینی برنامه های ویژه در آیین بزرگداشت سالگرد شهید سلیمانی


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با توجه به شرایط کرونا بخش اعظم برنامه های بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در فضای مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد شامگاه چهارشنبه در گفتگو با اصحاب رسانه به مناسب آغاز عملیات سردار سلیمانی اظهارکرد: قرارگاه عملیات فرهنگی اجتماعی و ستاد مردمی تجلیل و تکریم سردار دل ها شهید سلیمانی براساس توانمندی و ظرفیت های مردمی طراحی شده و همه مردم گلستان می توانند کمک، پیشنهادات و تذکرات خود را به سازمان تبلیغات اسلامی سراسر استان گلستان اعلام کنند.

وی در خصوص محورهای عملیات فرهنگی و اجتماعی سردار سلیمانی افزود: این عملیات در محورهای همدلی و مواسات، آموزش همگانی، مطالبه گری، جریان سازی دعا و توسل، پویش به یاد حاج قاسم سلیمانی، مدافعان سلامت، اشتغال و جهاد برگزار در حال برگزاری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: این ستاد در حال حاضر هشت کارگروه دارد که در صورت نیاز تعداد کارگروه ها افزایش داده خواهد شد.

ولی نژاد در خصوص عناوین کارگروه ها بیان کرد: کارگروه روحانیت و مبلغین، تشکل های دینی مردمی، رسانه، دانش آموزی و نوجوانان، بانوان، برادران اهل سنت، اشتغال، مواسات و کمک مومنانه از عناوین کارگروه عملیات سردار سلیمانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برنامه های ویژه در آیین بزرگداشت سالگرد شهید سلیمانی

پیش بینی برنامه های ویژه در آیین بزرگداشت سالگرد شهید سلیمانی