مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 04:252020-11-26ورزشي

شیمیدر حامی خانه بسکتبال قم در لیگ دسته اول ایران


تیم خانه بسکتبال قم با اعلام رسمی اعضای کادر فنی خود و پیگیری منظم و با برنامه تمرینات، آماده حضور موفق در لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، از آخرین حضور تیمی به نمایندگی از استان قم در مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه های کشور چیزی نزدیک به سه سال می گذرد، سال 1396 که تیمی به نام هیات بسکتبال قم در این لیگ به میدان رفت و بعد از آن قمی ها بیشتر در لیگ دسته دوم تیم داشتند.

از سال 1398 که تیم پرآوازه و مطرح شیمیدر به استان قم منتقل شد، بسکتبالی ها شور و انگیزه فراوانی پیدا کردند، رونق در این رشته بار دیگر رواج یافت و حالا به پشتوانه همین باشگاه موفق و شاخص بسکتبال کشور، استان قم نیز بار دیگر به لیگ دسته اول بسکتبال کشور بازگشته است.

در سالی که منتهی به بازی های المپیک است و بسکتبال یکی از رشته های المپیکی ورزشی ایران به شمار می رود، تیم خانه بسکتبال امسال با حمایت شرکت شیمیدر سلف نماینده استان قم در مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه های کشور است، تیمی که سکان هدایت آن به یکی از مربیان با تجربه و با سابقه بسکتبال ایران یعنی عباس مرشدی سپرده شده و بسکتبال قم با این مربی نام آشنا برای صعود به لیگ برتر رقابت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیمیدر حامی خانه بسکتبال قم در لیگ دسته اول ایران

شیمیدر حامی خانه بسکتبال قم در لیگ دسته اول ایران