مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 04:202020-11-26سياسي

تمرکز بسیج بر خدمت به محرومان و مستضعفین است


سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد که عمدتاً توجه و تمرکز بسیج بر خدمت رسانی و ارائه خدمت به مردم محروم و مستضعفین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا، سردار سلیمانی چهارشنبه شب با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی به تشریح این پرسش که «چقدر از ظرفیت بسیج بهره برده ایم؟» پرداخت.

وی با بیان این که بیشتر فعالیت ما در زمینه سازندگی و محرومیت زدایی در مناطق محروم است به 10 هزار و 89 پروژه ای که در سال جاری در زمینه محرومیت زدایی منعقد شده، اشاره کرد.

سردار سلیمانی گفت: تا به امروز 2887 پروژه به بهره برداری رسیده و در ماه‌های گذشته هم بخشی از پروژه‌ها به بهره برداری رسیده است، پروژه‌ها بیشتر مربوط به راه روستایی، خانه بهداشت، مسجد، آبرسانی، مدرسه و یا اماکنی نظیر پل و سایر نیازهای زیرساختی است.

وی با بیان این که برای احداث منازل مسکونی محرومان و کسانی که در کپر زندگی می‌کنند تمهیداتی اندیشیده شده است، افزود: این پروژه‌ها در سراسر کشور انجام می‌شود و لذا خدماتی به مناطق محروم و طبقه محروم ارائه می‌شود.

سردار سلیمانی در ادامه به خدمات بسیج در مدیریت ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: از ابتدای شروع کرونا، بسیج با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای مدیریت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز بسیج بر خدمت به محرومان و مستضعفین است

تمرکز بسیج بر خدمت به محرومان و مستضعفین است