مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 03:252020-11-26سياسي

گروه های جهادی طلاب بجنورد آمادگی تغسیل اموات کرونایی را دارند


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد گفت: همواره آمادگی از سوی گروه های جهادی و طلاب خواهر و برادر بجنورد برای حضور در غسالخانه های اموات کرونایی وجود داشته که موارد متعددی از این افراد برای تغسیل اموات کرونایی به آرامستان جاوید آمدند.

- حجت الاسلام ناصر هدایتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به بازدید از آرامستان اموات مبتلابه کرونا در بجنورد اظهار کرد: تغسیل و تجهیز اموات مبتلابه کرونا بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی در هرکدام از شهرستان های استان است.

وی افزود: این اقدام از نخستین روزهای شیوع بیماری بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی بود و همواره نظارت بر روند این اقدام در مراحل مختلف همچون تغسیل، کفن ودفن اموات در حال انجام بوده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد با اشاره به حضور نیروهای جهادی در اقدامات مربوط به اموات کرونایی تصریح کرد: همواره آمادگی از سوی گروه های جهادی و طلاب خواهر و برادر بجنورد برای حضور در غسالخانه های اموات کرونایی وجود داشته که طی این اعلام، موارد متعددی از این افراد برای تغسیل اموات کرونایی به آرامستان جاوید می آمدند.

وی همچنین از حضور دائمی ناظر شرعی در این محل خبر داد و گفت: تمامی فرآیندهای لازم برای تغسیل اموات کرونایی با حضور ناظر شرعی این محل انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی طلاب بجنورد آمادگی تغسیل اموات کرونایی را دارند

گروه های جهادی طلاب بجنورد آمادگی تغسیل اموات کرونایی را دارند