مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 00:552020-11-25سياسي

واکنش ها به عفو مشاور امنیت ملی پیشین ترامپ؛ «او از قدرت سوءاستفاده کرد»


واکنش ها به عفو مشاور امنیت ملی پیشین ترامپ؛ «او از قدرت سوءاستفاده کرد» - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اقدام دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در عفو مایکل فلین مشاور امنیت ملی پیشین خود با واکنش تند و انتقادی اعضای ارشد حزب دموکرات مواجه شد.

آدام شیف رییس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه ای گفت: ترامپ از قدرت عفو سوءاستفاده کرد تا به دوستان و متحدان سیاسی خود سرویس دهد و از کسانی که با دروغ گویی، او را حمایت می کنند، دفاع کند.

این بار، ترامپ دوباره از قدرت عفو سوءاستفاده کرد تا به مایکل فلین، کسی که وفاداری به ترامپ را به جای وفاداری به کشورش برگزید، خدمت کند .

به نوشته رسانه های آمریکایی ، نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا نیز با فاسد خواندن اقدام ترامپ، تصریح کرد: عفو کردن مایکل توسط ترامپ، کسی که دو بار به دروغ گویی به اف بی آی درباره تعاملاتش با دشمن خارجی اعتراف کرد، اقدام فساد سنگین و سوءاستفاده آشکار از قدرت بود .

پلوسی در ادامه افزود: متاسفانه این عفو، اثبات دیگری بر این است که ترامپ قصد دارد از آخرین روزهایش در قدرت برای زیر پا گذاشتن مُر قانون بعد از ریاست جمهوری شکست خورده ی اوست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ها به عفو مشاور امنیت ملی پیشین ترامپ؛ «او از قدرت سوءاستفاده کرد»

واکنش ها به عفو مشاور امنیت ملی پیشین ترامپ؛ «او از قدرت سوءاستفاده کرد»