مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 23:452020-11-25سياسي

توزیع 250 بسته معیشتی در قالب طرح تحول محلات بندرلنگه+فیلم


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه از توزیع 250 بسته موادغذایی در این شهرستان در قالب طرح تحول محلات به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، دویست و پنجاه بسته موادغذایی به ارزش هر بسته 300هزار تومان عصر امروز به مناسبت روز بسیج بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه در قالب طرح تحول محلات و رزمایش مواسات و کمک مومنانه  توزیع شد.

  و مواسات برای چندمین بار در شهرستان بندرلنگه به گردآوری بسته های معیشتی، لوازم التحریر و دیگر نیازمندی های مردم عزیز اقدام کرده اند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: امروز یکی دیگر از مراحل توزیع این حمایت های بسیجیان عزیز نسبت به مردم شریف را شاهد هستیم و امید است که همه خیراندیشان در این راستا اقدام کنند تا مرهمی بر آلام مردم شریف جامعه که کسب و کار و درآمد  آن ها با چالش مواجه شده و دست آن ها تنگ شده است  باشد.

در ادامه اسحق موذن نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه، گفت: به مناسبت سالروز تشکیل بسیج در پنج آذرماه 1358 به فرمان تاریخی حضرت امام، در قالب  قرارگاه تحول محلات، 250 بسته موادغذایی به ارزش هر بسته 300 هزار تومان بین افراد نیازمند و آسیب دیده از بیماری کورونا در سطح شهرستان بندرلنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 250 بسته معیشتی در قالب طرح تحول محلات بندرلنگه+فیلم

توزیع 250 بسته معیشتی در قالب طرح تحول محلات بندرلنگه+فیلم