مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 23:202020-11-25بين الملل

فشار دموکرات ها به بایدن برای کاهش بودجه نظامی آمریکا


فشار دموکرات ها به بایدن برای کاهش بودجه نظامی آمریکا - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که هنوز نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از سوی سازمان خدمات عمومی این کشور تایید نشده، عده ای در حزب دموکرات تلاش برای مجاب کردن جو بایدن به کاهش بودجه نظامی این کشور هستند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، بعد از اینکه بایدن در ماه ژانویه قدرت را به دست بگیرد، ترقی خواهان در حزب دموکرات فشارهای شدیدی را برای کاهش بودجه نظامی به او وارد خواهند کرد.

دونالد ترامپ رییس جمهور کنونی آمریکا طی سه سال، بودجه نظامی آمریکا را از مبلغ 619.

5 میلیارد دلار به 740 میلیارد دلار یعنی حدود 19 درصد افزایش داد.

این خبرگزاری اما نوشت که به دلیل پشتیبانی بودجه نظامی از شمار زیادی از مشاغل آمریکایی ها در زمان رکود متعاقب همه گیری ویروس کووید19 ، احتمال کاهش آن بسیار کم است.

بر این اساس، کارشناسان می گویند در آمریکا هر شغل نظامی، به صورت غیرمستقیم به سه یا چهار شغل در جامعه کمک می کند، مشاغلی که سیاستمداران آمریکایی برای حفاظت از آنها هر کاری می کنند.

به نوشته رویترز، منابع مطلع اما می گویند یک گروه مشکل اعضای دو حزب دموکرات و جمهوری خواه شامل کارمندان کنگره و مسئولان سابق پنتاگون به دولت بایدن فشار خواهند آورد تا در صورت تصویب بودجه های کمتر، بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار دموکرات ها به بایدن برای کاهش بودجه نظامی آمریکا

فشار دموکرات ها به بایدن برای کاهش بودجه نظامی آمریکا