مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 21:302020-11-25سياسي

صنعت نفت در استفاده از شرکتهای دانش بنیان تا کجا پیش رفت؟


به دنبال تاکید مقام معظم رهبری بر افزایش تولیدات صنعت نفت با تکیه بر دانش بنیان کردن صنایع نفتی، مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد که در صنعت نفت از حداکثر توان شرکت های دانش بنیان و موسسات تحقیقاتی برای رفع چالش ها و نیازهای فناوری ساخت و خدمات استفاده شده است.

- به دنبال تاکید مقام معظم رهبری بر افزایش تولیدات صنعت نفت با تکیه بر دانش بنیان کردن صنایع نفتی، مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد که در صنعت نفت از حداکثر توان شرکت های دانش بنیان و موسسات تحقیقاتی برای رفع چالش ها و نیازهای فناوری ساخت و خدمات استفاده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز سه شنبه، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با بیان بعضی از راه حل های پیشنهاد شده کارشناسان و متخصصان در چهار سرفصل کسری بودجه ، افزایش سرمایه گذاری دولتی و نهادهای عمومی ، جهش تولید و حمایت از قشرهای ضعیف ابراز امیدواری کردند که با اجرای این راهکارها، آثار مثبتی در اقتصاد کشور و زندگی مردم پدید آید.

ایشان با اشاره به اینکه با وجود برخی کارها، شعار سال در حد انتظار تحقق نیافته، افزودند: کارشناسانِ بخشهای دولتی و غیردولتی برخی راهکارهای عملیاتی مشخص را برای جهش تولید پیشنهاد کرده اند از جمله افزایش تولید خودرو با ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت نفت در استفاده از شرکتهای دانش بنیان تا کجا پیش رفت؟

صنعت نفت در استفاده از شرکتهای دانش بنیان تا کجا پیش رفت؟