مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 21:052020-11-25سياسي

پایگاه خوبان/اینجا جوانان امید پیدا می کنند


پایگاه مقاومت طلبه شهید عادل محمدشاهی شهرستان سراب با وجودی که پایگاه نوپایی است و تنها هشت سال از تاسیس آن می گذرد ولی با فرماندهی خوب، - خبرگزاری فارس- معصومه درخشان:  جشنواره مالک اشتر همه ساله در هفته بسیج  و در راستای ارج نهادن به تلاش های بسیجیان، شناسایی و معرفی واحدهای برتر و اجرای شیوه های خلاق در رده های مختلف بسیج برگزار می شود.

 جشنواره مالک اشتر در راستای تجلیل از زحمات و تلاش های یک ساله بسیجیانی است که در راستای انجام ماموریت های ابلاغی مختلف سپاه و بسیج همت مضاعف و تلاش بی وقفه انجام داده اند.

از آن جایی که امروز دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم روی آورده است توجه به محتوای برنامه های تولید شده در جهت خنثی کردن جنگ نرم دشمنان بسیار قابل توجه است به همین جهت پایگاه های مقاومت بسیج باید در محلات طرح راهبردی و تاکتیک مناسب داشته باشند.

هدفمند کردن مدیریت، تمرکز بر اولویت ها و ایجاد رابطه منطقی بین سیاست گذاری و اجرا، ایجاد رقابت سالم و مثبت، تشویق و ترغیب برجستگان در عرصه های مختلف و انتقال تجارب به سایر مجموعه ها از دیگر اهداف  برگزاری جشنواره مالک اشتر محسوب می شود.

جشنواره مالک اشتر فرصتی فراهم می کند تا بسیجیان در یک رقابت سالم ابتکارات، خلاقیت ها، محتواهای تولیدی  و طرح های خود را ارائه و در میدان دید و قض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه خوبان/اینجا جوانان امید پیدا می کنند

پایگاه خوبان/اینجا جوانان امید پیدا می کنند