مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 20:402020-11-25اجتماعي

کاهش 30درصدی تردد در کردستان با اجرای طرح محدودیت های کرونایی


فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح محدودیت های کرونایی با هدف ارتقاء سلامت مردم در نقاط مختلف استان گفت: با اجرای این طرح طی چهار روز گذشته میزان تردد در سطح معابر درون و برون شهری 30درصد کاهش داشته است .

- ایسنا/کردستان فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح محدودیت های کرونایی با هدف ارتقاء سلامت مردم در نقاط مختلف استان گفت: با اجرای این طرح طی چهار روز گذشته میزان تردد در سطح معابر درون و برون شهری 30درصد کاهش داشته است .

سردار علی آزادی، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و به منظور حفظ سلامت و امنیت مردم ، نیروی انتظامی طرح انتظامی و ترافیکی محدودیت های کرونایی را از اول آذر ماه به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه همه وظیفه داریم در حد توان به کمک کادر درمانی بیمارستان ها شتافته و در این شرایط به جامعه کادر پزشکی کمک کنیم افزود: نیروی انتظامی خادم مردم است و برای ارتقاء سلامت و امنیت مردم با تمام تجهیزات و امکانات در خدمت مردم خواهد بود.

سردار آزادی ادامه داد: در همین راستا طرح محدودیت های ترافیکی در نقاط مختلف استان برای مقابله با ویروس کرونا در حال اجرا است به طوریکه بر اساس آمارهای موجود طی چهار روز گذشته از اجرای این طرح میزان تردد در سطح معابر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 30درصدی تردد در کردستان با اجرای طرح محدودیت های کرونایی

کاهش 30درصدی تردد در کردستان با اجرای طرح محدودیت های کرونایی