مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 20:302020-11-25اجتماعي

شناسایی گلوگاه های سیلابی گلستان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: تهیه نقشه های رودخانه ها و نقاط حادثه خیز مانند پل های غیراصولی و نیز مخازن و منابع آبی به تفکیک شهرستان ها به همراه سایر جزییات در دست بازبینی و اقدام است تا به ستاد بحران استان و شهرستان ها اعلام شود.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: تهیه نقشه های رودخانه ها و نقاط حادثه خیز مانند پل های غیراصولی و نیز مخازن و منابع آبی به تفکیک شهرستان ها به همراه سایر جزییات در دست بازبینی و اقدام است تا به ستاد بحران استان و شهرستان ها اعلام شود.

سیدمحسن حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: برای پروژه های فصل مدیریت بحران حوزه آب منطقه ای گلستان، اولویت بندی ها انجام و به اداره کل مدیریت بحران استان گلستان با نیاز اعتباری به مبلغ 2167 میلیارد تومان اعلام شد.

وی در ادامه گفت: از زمان سیلاب 98 تاکنون بیش از 500 کیلومتر لایروبی و ساماندهی رودخانه ها و مجاری آبی اولویت دار در استان انجام شده و همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان خاطرنشان کرد: در سیلاب فروردین ماه امسال، 6.

3 کیلومتر اجرای دایک حفاظتی و 7.

7 کیلومتر ترفیع و تقویت دایک های حفاظتی و 6 کیلومتر لایروبی اضطراری و در سیلاب تیرماه امسال حدود 8 کیلومتر لایروبی اضطراری در رودخانه های گلستان انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی گلوگاه های سیلابی گلستان

شناسایی گلوگاه های سیلابی گلستان