مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 20:102020-11-25بين الملل

ترکیه: اقدامات لازم را در برابر عملیات «ایرینی» انجام می دهیم


شورای امنیت ملی ترکیه در واکنش به موضع گیری اروپایی ها در خصوص بازرسی از کِشتی متعلق به این کشور در دریای مدیترانه اعلام کرد: «اقدامات لازم در برابر عملیات ایرینی را انجام می دهیم».

- شورای امنیت ملی ترکیه در واکنش به موضع گیری اروپایی ها در خصوص بازرسی از کِشتی متعلق به این کشور در دریای مدیترانه اعلام کرد: اقدامات لازم در برابر عملیات ایرینی را انجام می دهیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، شورای امنیت ملی ترکیه روز چهارشنبه در واکنش به بازرسی از یک فروند کشتی متعلق به این کشور در دریای مدیترانه و موضع گیری اروپایی ها در این خصوص با صدور بیانیه ای اعلام کرد: آنکارا اقدامات لازم در هر زمینه را در مقابل عملیات ایرینی انجام خواهد داد.

در بیانیه صادره از سوی این نهاد ترکیه آمده است: شورای امنیت ملی ترکیه، بازرسی از یک فروند کشتی حامل پرچم ترکیه در چارچوب عملیات ایرینی را به دلیل رویکرد یکجانبه، مغایرت با قوانین بین المللی و روابط دوستانه محکوم می کند.

این در حالی است که به دنبال احضار نمایندگان دیپلماتیک آلمان، ایتالیا و اتحادیه اروپا توسط وزارت خارجه ترکیه در اعتراض به بازرسی کشتی متعلق به آنکارا، وزیر دفاع آلمان ساعاتی پیش از عملیات مذکور دفاع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه: اقدامات لازم را در برابر عملیات «ایرینی» انجام می دهیم

ترکیه: اقدامات لازم را در برابر عملیات «ایرینی» انجام می دهیم