مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 20:052020-11-25بين الملل

مثلث سیاه!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، منابع خبری اسراییلی امروز اعلام کردند، یکشنبه پرواز محرمانه ای از فرودگاه بن گوریون به عربستان صورت گرفت که حامل بنیامین نتانیاهو و رییس موساد بود.

- در حقیقت آنگونه که از جنجال های تبلیغاتی جو بایدن پیدا بود؛ مقابله با عربستان به دلیل کارنامه سیاه این کشور در زمینه حقوق بشر تبدیل به یکی از نگرانی ها و چالش های اصلی ولیعهد جوان سعودی که سابقه سیاهی در این زمینه دارد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، منابع خبری اسراییلی امروز اعلام کردند، یکشنبه پرواز محرمانه ای از فرودگاه بن گوریون به عربستان صورت گرفت که حامل بنیامین نتانیاهو و رییس موساد بود.

این منابع گفتند نتانیاهو و رییس موساد با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان دیدار کردند همچنین در این دیدار وزیر امور خارجه آمریکا نیز حضور داشته است.

انتشار این خبر در شرایطی است که اخیرا فیصل بن فرحان ، وزیر خارجه عربستان از عادی سازی رابطه با اسراییل دفاع کرده بود.

پیشتر امارات، بحرین و سودان روند عادی سازی کشور های عربی با اسراییل را آغاز کرده بودند و با توجه به انتخابات آمریکا و در صورت پیروزی مجدد دونالد ترامپ پیش بینی ها بر این امر بود که کشور های عربی دیگر نیز به این عادی سازی اضافه شوند، اما با انتخاب ابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مثلث سیاه!

مثلث سیاه!