مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 19:252020-11-25پزشكي

پلمب 448 نانوایی متخلف در مشهد


مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای شیوع کرونا 41 هزار و 94 فقره بازرسی از نانوایی های مناطق زیرپوشش این دانشگاه انجام و 448 نانوایی متخلف در این مدت پلمب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، مهندس علی اصغر حسنی اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا 41 هزار و 94 فقره بازرسی از نانوایی های مناطق زیرپوشش این دانشگاه انجام و 448 نانوایی متخلف در این مدت پلمب شدند.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در حال حاضر حدود 4 هزار نانوایی در مناطق زیرپوشش این دانشگاه فعالیت دارند که به صورت مستمر تحت نظارت و بازرسی قرار دارند و چنانچه عدم رعایت اصول بهداشتی در نانوایی که یکی از محل های انتقال ویروس کرونا به شمار می رود مشاهده شود برخورد قانونی با متخلفان آن نانوایی صورت می پذیرد.

وی تاکید کرد: براساس دستورالعمل های تعیین شده پرداخت هزینه نان با استفاده از کارت خوان و صرفاً توسط خود مشتری باید انجام شود، از سوی دیگر در هر نانوایی باید یک فروشنده برای دریافت وجه نقد به کار گرفته شود و این فرد به هیچ عنوان نباید در حوزه های تهیه و توزیع نان در تماس و ارتباط مستقیم باشد.

حسنی با اشاره به اینکه این مجموعه در زمینه حفظ سلامت مردم که مهم ترین وظیفه و مسئولیتش است با هیچ کسی تعارف ندارد، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 448 نانوایی متخلف در مشهد

پلمب 448 نانوایی متخلف در مشهد