مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 19:002020-11-25اقتصادي

ایجاد بازارچه دائمی صنایع دستی در بهمیی


رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بهمیی با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان در زمینه تولید صنایع دستی از ایجاد بازارچه دائمی صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، معاون صنایع دستی، میراث فرهنگی استان و رییس میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهرستان بهمیی و دیگر مسؤولان شهرستانی  از طرح های صنایع دستی در شهرستان بهمیی بازدیدی صورت گرفت.

  مجتبی صلاحی نژاد رییس میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهرستان بهمیی در این بازید اظهار کرد: در راستای بررسی و رفع مشکلات هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع دستی از کارگاه های صنایع دستی شهرستان بهمیی بازدید کردیم.

وی گفت:  همچنین از یک واحد آموزشگاه ایجاد شده در رشته های صنایع دستی از جمله دست بافت های داری و چرم دوزی و البسه محلی بازدید به عمل آمده و قرار شد که آموزش این رشته ها با توجه به شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شود.

  صلاحی نژاد افزود: در ادامه از محل ایجاد بازارچه صنایع دستی  شهرستان بازدید به عمل آمده و مکان بازارچه مورد تایید معاون صنایع دستی و کارشناسان این حوزه قرار گرفت و قرار شد این بازارچه در زمینی به مساحت 600 متر ساخته شود.

صلاحی گفت: بهمیی دارای 7 کارگاه صنایع دستی در رشته های مختلف و یک واحد آموزشگاه صنایع دستی فعال است و بیش از 200


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بازارچه دائمی صنایع دستی در بهمیی

ایجاد بازارچه دائمی صنایع دستی در بهمیی